onsdag 14 juli 2010

Utekväll med tjejerna

I lördags så gjorde jag Tiina, Helena,Simon och Frida byn osäker....det var första ggn jag var ute på krogen och drack på säkert 3 år =) Vi hade riktigt kul . Först drog vi ner till en karaokebar där Jag och Tiina rockade rumpan av alla ;) sen när det stängde kl 1 så drog vi vidare till ett danshak där vi skakade lite rumphaaa =)

HEMMA!!










Ja det gick ju inte så fort att gå varken ner eller hem eftersom Helena envisades med att ha "skorna fom hell" som hon själv kallade dom =P

PÅVÄG NER!!























STÄLLE 1!
Där träffade jag på människor som jag inte träffat på år och dar =)
MYCKET kul!
















Jag och Tiina sjunger för fulla muggar =D
STÄLLE 2!
Ja vi träffade på folk vi kände där me =)










PÅVÄG HEM!!







Inga kommentarer: