tisdag 31 januari 2012

Födelsedagsfirande på kryssning!



I helgen vart det kryssning för Läli som fyllt år....som många vet ratar jag kryssningar eftersom jag e livrädd för att spy och blir ju lätt sjösjuk! Dessutom har jag svårt för den instängda känslan av att inte komma av båten om jag skulle få panik men jag gav med mej och gav det en ny chans.....det skulle jag inte gjort.....Allt var ganska ok fram till kl 23:30 DÅ började det gungade som fan!!! Ja det var bara att klä på sej kläder och ställa sej ute på däck och försöka gungade Me.....där stod jag mer eller mindre i 2 timmar sen lugnade det sej lite och gungade korta perioder fram till kl 6 på morgonen....så vid 2 passade jag på att smita ner i hytten och försöka sova lite.Tjejerna var så söta dom stod och höll mej sällskap i omgångar <3  Vid 8 vaknade jag och strax efter började det gunga igen!!!" det var bara sätta på sej kläder och gå upp för att äta frukost och koncentrera sej på att gungade Me.

FRÅGA MEJ ALDRIG OM JAG VILL ÅKA PÅ KRYSSNING IGEN FÖR SVARET KOMMER BLI NEEEEEEJ!!!!!!" Nu har jag fan bevisat fö mej själv och vänner att jag inte greja det!


Inga kommentarer: