måndag 2 april 2012

Himlen har fått en liten ängel!

Idag såg det ut såhär på Gramses dagis....en liten tjej på 2 år från den lilla avdelningen som ligger dörr i dörr med Gramses har lämnat jordelivet alldeles förtidigt =(
Dom har under dagen suttit och pratat med alla barn om att hon är i himlen och att hon träffar alla änglar nu och att hon blitt en liten ängel 
Jag fick först ett samtal mitt på morgonen av en vän som berättade vad som hänt sedan ringde dagis och berättade....! Måste säga att jag gick med gråten i halsen hela dagen och vid ett par tillfällen kom gråten trots att jag inte kände henne men det ligger så nära än själv när hon var lika gammal som Gramse. 
Det var ju Gramses kompis.....=(
Känner verkligen med hennes familj.....dom har verkligen råkat ut för det värsta man kan råka ut för och jag skänker alla mina tankar till hennes nära och kära!
 

♥♥ Himlen har fått en ny liten ängel ♥♥
VILA I FRID


Inga kommentarer: