måndag 19 april 2010

Jobbet....

Tänkte jag skulle bryta av lite från alla bebisar, fikan och promenader =) Tänkte berätta och visa lite bilder från mitt jobb. Jag jobbar ju som många av er vet som maskinförare i sthlm. Ett jobb jag trivs bra med. När det e barmark så sopar jag gatorna med min sopmaskin och på vintern plogar jag (trivs bäst med att sopa)det e riktigt kul =) Älskar när sandsopningen drar igång, det e verkligen VÅR för mej.


Min maskin









Min förra maskin


Lite andra maskiner



Holder med vattentank




Belos (tippar sjukt lätt )


Wille (mysiga att köra)

Gamla stan






Jag trivs bra i mina skitiga varsel kläder =P



Hahaha detta va vad jag fick göra när jag var gravid....jag mådde för illa för att köra min traktor.
Men det var riktigt kul att köra lite moppe =P



Ja det var väl lite om vad jag gör annars =)

2 kommentarer:

Girly sa...

Vilken cooling du är;P
Är allt lite mallig att jag känner dig
Puss Girly

♥ jejje ♥ sa...

hahaha jag e ju coolast på den sista bilden =P