torsdag 22 april 2010

Premiär tur med tåg

Igår var det dax för ett besök på BVC. Det vart en promenad med Emelie och Christian ner till centrum....vägning och mätning stod på menyn. 65 cm och 6630 g....vad ska man säga....han växer så det knakar =)



Efter det var det dax för en premiärtur med tåg för att ta oss in till södermalm och mitt jobb för det årliga utvecklingssamtalet. Kändes bra att dom saknar mej och vill ha mej tillbaks så snart som möjligt. Två av frågorna var:

  • Vad vill jag/vi se mer av?
Svar: Att komma tillbaka till jobbet, bra maskinförare behövs.

  • Vad vill jag/vi se mindre av?
Svar: Jobb sköts utmärkt, finns inga fel.

Man kan inte mer än le när man får så bra omdöme =)

På kvällen kom Helena och Marie hit och vi åt kladdkaka =) mums




2 kommentarer:

Girly sa...

Du är bäst.
Både på att baka & att lyssna på alla mina bekymmer & mina äventyr<3
Var den godaste kakan någonsin..
Puss Girly

♥ jejje ♥ sa...

du e så söt =) love U pöss