fredag 18 juni 2010

En helt vanlig onsdag

Dagen började med lunch nere vid ån med Helena. Vi gick till våran favvo pizzeria för att köpa oss en varsin sallad. Allt började bra och det var jätte mysigt att sitta där. Plötsligt kom det en liten fågel och den var ju sååå söt så den fick en smula av mitt bröd....so far so good =P Sen började Helena mata änderna med bröd i ån och det skulle hon INTE ha gjort hahaha Plötsligt hade vi skapat rena skräckfilms seminariet....."Fåglarna" vi vart typ attackerade av hur mycket fåglar som helst......En av dom små fåglarna hoppade i helenas mat och försökte sno med sej lite hahaha ja vad ska man säga....det var ju bara att flytta sej till en annan plats =)


Gramse vart trött på vägen till ån...somnade sittandes =)

















På eftermiddagen så åkte jag och Gramse vidare in till stan för att möta upp gudmor Helene, så jag kunde gå i affärer med Jenny och Lisa och kolla bröllops saker till jennys bröllop, som jag ska vara tärna på. Det vart en redig promenad runt i stan. När vi var klara hämtade jag min älskade bebis och så käkade vi på Kina restaurang som ett bra avslut på dagen. En mysig liten restaurang som låg på Mariatorget.





































På tillbaka vägen skulle vi gå via Slussen Gamla stan mot Centralen och precis då har en kille ramlat eller blivit ner puttad från bron.....MYCKET obehagligt. Han levde men det var väl knappt....Det måste ha varit ett fall på 7-10 meter....aj aj aj





Väl hemma så Kollade jag och Tessan på "Karate kid II"
Sen sov jag gott det kan jag lova =)

Inga kommentarer: