torsdag 12 augusti 2010

Bus unge!

Natten till igår kom vi hem sent på natten och då hade gos lite svårt att somna om i sängen så ja la han bredvid mej i sängen. Min tanke var ju att lägga han i sin säng när han somnade för jag vågar inte ha han i min nu när han kryper, men jag slocknade som en stock (det e ju så mysigt att sova bredvid min älskling) På morgonen så vaknade jag av att han var ledsen och det tog en stund innan jag kopplade att hans gråt kom från köket!!! Ja man e ju inte så kvicktänkt sådär direkt när man vaknar så jag undrade ju hur han kommit ur spjälsängen....innan jag kom på att han sovit i min säng??? Hur som så sprang jag ut skräckslagen och hittade en krypande ledsen bebis....lyfte upp han och kollade om han hade några skråmor men ingenting...phuuuu!!! Han har alltså tagit sej ner från min säng på något mirakulöst sätt och sen tagit sej ut i vardagsrummet och röjt runt bland sina saker för dom låg i en röra =P sen krupit ut i köket och dragit i lådorna och därav att han var ledsen....Tur att jag e noga med att sopa upp allt som hamnar på golvet. Nu i efterhand kan man ju skratta åt detta men det var lite läskigt när det hände.

Slutet gott allting gott =)

Jaha vad har man lärt sej av detta....INTE ha Gramse i min säng! =)


♥ MAMMAS BUS!! ♥

Inga kommentarer: