söndag 17 oktober 2010

♥ Vi ses i nangijala! ♥

Idag gick min älskade mormor bort efter en tid med lungcancer =( Det finns så mycket jag hade velat säga henne....men vågade inte! Bl.a hur tacksam jag har varit för all hjälp jag fått....alla pengar hon stuckit åt mej....jag har uppfattats som en OTACKSAM skitunge, men det e jag verkligen INTE....jag har bara väldigt svårt att visa och hantera mina känslor.....Jag hoppas att hon kan höra mej i himlen....

Förlåt att jag inte kom och hälsade på dej oftare på sjukhuset men tyckte att hela situationen var väldigt jobbig och så e det inte så lätt att få ihop allt när man e ensam....Jag förstod heller inte hur pass illa det var.....jag var så inställd att du skulle komma hem....jag ville nog inte inse att du var så sjuk.....Jag hoppas iaf att du har det bättre nu och att du inte har ont.....jag e så glad att jag hann träffa dej i förrgår.....när jag såg dej ligga där knöt det sej i hjärtat och jag fick verkligen kämpa för att hålla tillbaks tårarna....men vi skulle ju ses igen, intalade jag mej....jag skulle ju komma upp den 20e när jag fått pengar men du orkade inte kämpa längre , du hade kämpat länge nog!! Nu sitter jag här och fattar inte vad som hänt.....Du finns inte längre.....nu orkar jag inte hålla tillbaks längre.....nu börjar chocken släppa och tårarna strömmar ner för kinderna....en sak e säker
JAG KOMMER VERKLIGEN SAKNA DEJ!!! ♥







♥♥♥♥♥



JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DEJ!

♥ Vila i frid mormor.....vi ses i nangijala! ♥


2 kommentarer:

Mlee sa...

ber mina änglar att ta emot din mormor med en öppen famn, visa henne vart hon hör hemma och hur hon på bästa sätt kan se ner över dig, ditt liv och hur hon på bästa sätt kan sitta på din axel och vara dig nära i vått och torrt ...

*skickar en stor kram full med väme och energi*
Behöver knappast säga att vi fins här om det är nått. För det vet du redan!

♥ jejje ♥ sa...

tack =)♥