lördag 10 mars 2012

BLÄÄÄÄ!

Imorse väcktes jag på ett aningens äckligt sätt....!
Gramse sitter bredvid mej och ropar 
- MAMMA BLÄÄ, MAMMA BLÄÄÄÄ!
Jag slår upp ögonen och kollar vad som e blä.....
BAJS I SÄNGEN......bredvid min huvudkudde!!!!!
Jag mer eller mindre hoppade ur sängen och upptäcker att Gramse inte har nån blöja på sej....!
Så det var bara in med ungen i duschen och leta vart blöjan tatt vägen....! Efter en stunds letande efter mer bajs och en blöja konstaterar jag att det inte var bajs nån mer stans och nån blöja hittade jag inte heller så jag frågade Gramse vart han gjort av blöjan.
-BLÄÄ sa han och pekade på sophinken i badrummet och mycket riktigt....där låg den!
Min lilla skrutt ville ju vara duktig och så vart det så fel =/ 
Hoppas iaf att detta var första och sista gången.....fast det e nog inte så =P


Inga kommentarer: