söndag 26 september 2010

Dop och bröllop

Igår skulle vi på dop för tvillingarna Amadeus och Cecilia men till allas FÖRVÅNING så vart det giftermål oxå! HAHA jag lovar att alla såg ut som fågelholkar när mamma Sofie och Pappa Jörgen kom ut i bröllops kläder!! Min tanke innan jag såg dom var "gud vad pinsamt.....dom spelar ju bröllopsmarschen!!" haha. Men det var superfint och det var nog ingen som hade ett öga tort =) Jag min klant glömde ju kameran hemma!!!! så jag smet hem en snabbis i dop ceremonin efter som jag bor så nära =)




Gramse var trött så han tog en tupplur i Helenas famn =)






Cecilia & Amadeus







Var ju tvungen att fota lite fina bilder efter!











































































Helena har lite svårt att läsa =P





Inga kommentarer: