onsdag 8 september 2010

Kvällspromenader i solnedgången!

Såhär har våra promenader sett ut senaste veckan.....solnedgång och underbart väder =) Helt underbart!









Helena har även skrivit en dikt till mej...tack söta du den var super fin! Här kan ni läsa den =)



Och för er som inte ser vad som står ska jag skriva den här!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Vandrar tillsammans
i solnedgångens varma sken,
allt som hörs är våra fotsteg i gruset, när fot träffar sten.
Blickar ut över havet som speglar kvällshimlens vackra palett,
den ger mej ork att fortsätta vandra på en stig , som är allt annat än lätt.
Är glad att du går bredvid mej, jag behöver inte tala för att du ska förstå.
Om du inte funnits vid min sida, hade slutet av vägen varit allt för svår att nå.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tack min vän Jenny för att du alltid finns här för mig.
Utan dig vore det inte lika lätt att ta mig fram och glömma det jag mist.
Är lyckligt lottad för alla som finns här för mig,
när jag i livet möter hinder att ta mig förbi,
och motstånd att besegra.
Men med eran hjälp kommer jag klara det.........
Kisses Girly (den sista texten e tagen ur Helenas blogg)

Inga kommentarer: