torsdag 9 september 2010

Frisör besök!

Har inte klippt mej sedan början av december så kände att det var dax att fixa håret lite. Började kolla runt om det fanns nån billig frisör någonstans och vart tipsad om en nyöppnad på söder som bara tog 150 kr (öppnings priser) Så Jag och Helena tog oss in dit med lilla Gramse. Tyvärr måste jag dock säga att jag inte vart helt nöjd men men....man kan ju inte få allt.

















Efter frisören gick vi till en Indisk restaurang som låg precis bredvid. Ingen av oss hade det förr och det var ju verkligen super gott =) Det roligaste av allt var när vi satte oss på restaurangen så kollade Gramse på mej och började storgråta HAN KÄNDE INTE IGEN MEJ!! hahaha det höll väl i sej i 10 min kanske men det var lite hemskt men ändå kunde jag inte låta bli att skratta lite...=) stackars lilla sötnos. Sen gick vi upp till Gramses gudmor och fikade som bor alldeles i närheten =)










Inga kommentarer: