måndag 29 november 2010

Begravning!



Flaggan vajade på halv stång då jag kom fram till huset och redan där kände jag hur tårarna var påväg....Med tunga steg gick jag in i huset som numera bara e morfars hus....det kändes jätte konstigt!



Den 19:e november begravdes mormor....! Det var en vacker begravning men väldigt tung =( I början av begravningen spelades en melodi på piano och den var sååå mycket mormor....då kunde jag inte låta bli att flina lite...jag såg verkligen mormor framför mej srutta runt i deras orangea kök och högt lala på melodin.....det var min mormor.....hon gillade att sjunga och tralla =)



Det tyngsta (och det tror jag nog alla tycker) är ju att säga farväl vid kistan....då e det så definitivt på nått sätt =( Det var fruktansvärt jobbigt att se morfar så ledsen...!



Hoppas du e frisk och mår bra nu mormor...♥

♥ VILA I FRID ♥

Inga kommentarer: