måndag 8 november 2010

True blood!



Dom flesta vet redan vad detta är för serie men för dom som inte vet kommer här en liten förklaring. Jag kan ju börja med att säga att jag verkligen INTE är ett fan av vampyrfilmer...det har aldrig varit min grej. Men jag vart övertalad att kolla på denna så jag suckade och sa
-OKDÅ.... jag får väl kolla på skiten då!
Och jag skojjar inte när jag säger att jag vart döööö förälskad i serien! Mina kompisar vart nog lika chokade som jag =P

Inledningen!



Sookie & Bill!

Huvudpersonen är Sookie Stackhouse (Anna Paquin). Hon jobbar som servitris på Merlottes bar and grill och hon har en talang som få personer har....hon kan höra vad folk tänker! En ganska bra egenskap men kan nog vara rätt jobbig att dras med! En dag dyker vampyren Bill Compton (Stephen Moyer) upp och Sookie blir dö kär....resan är igång....!
Tycker det e mycket roligt att det är nordbor med och att dom pratar svenska emellanåt =)

Det skulle ta alldeles för lång tid och bli för mycket text om jag skulle skriva om alla så det struntar jag i, men har du inte sett serien så rekommenderar jag den starkt!

Även till personer som INTE gillar vampyrer!




Sookie & Bill!


För vampyrerna som INTE äter människor finns blod på flaska....mmm...eller??





Våran alldeles egna Alexander skarsgård spelar Eric Northman....Har väl aldrig varit ett fan av honom, men han växte i mina ögon i denna serien =) Han e enormt duktig på det han gör!
Och snygg!







Trailer (sesong 1)

Inga kommentarer: