onsdag 26 januari 2011

Gramse shoppa!

Igår gick jag en promenad ner till centrum med Sofie och så shoppade vi lite på REAn! Gramse fick 500 kr av sin gammelmorfar i julklapp så vi handlade för den och lite till =) Sen fick Gramse fick termobyxor i present så jag hittade en jacka han kan ha till dom =) och så får man ju börja tänka lite dagis så det vart en liten söt ryggsäck och inne tofflor =) Gjorde massa fynd faktiskt!








Gramses favvo vovve va ju tvungen att få en flickvän ;) och samtidigt så skänker vi ju pengar till rädda barnen =)




Blomman kostade 10 kr så det bara vart en sån i farten ;)


Trött på att Gramse e på MINA städ grejer så nu fick han egna ;) Det ska läras i tid ;)






Med en ryggsäck på ryggen insåg jag att min lilla kille börjar bli så STOR!






Jackan var lite stor men det vart bättre när vi hade kläder under oxå =)


Gramse gömde hundarna i påsen =)

Inga kommentarer: