fredag 7 januari 2011

Sommar, sommar, sommarrrr...........!

Nu när det är så mycket snö och kallt utetänkte jag komma med lite värmande bilder =) Inget slår ju den svenska sommaren i Roslagen! Vi har ett hus i roslagens skärgård och det e ju sååå mysigt där ute =) Trist bara att man inte e ute där oftare =( Nu i sommar blir det 2 år sedan jag var där sist....Jag var där med mormor och morfar! Jag tog lite kort med min kassa mobilkamera jag hade då men måste säga att jag fick himmlans fina kort iaf =)

I roslagens famn.......på den blommande ö !











Jag och mormor gjorde ett hjärta i sanden!


Mormor kollar in den vackra utsikten!
































Mormor diskar =)




Morfar reder ut nätet =)




Jag fotar =)

Vi tog en promenad runt ön och njöt av den friska luften, lugnet och den vackra utsikten =)















Inga kommentarer: