söndag 30 januari 2011

Magsjuka!!!

Jahaja då kom magsjukan till oss i fredags =/ Alla som känner mej vet hur livrädd jag är för magsjuka!! Tyvärr går den ju inte att undvika....men jag känner mej JÄVLIGT stolt att jag inte fick panik! Jag har konstigt nog varit helt cool lugn hela tiden...Det är verkligen sant det folk säger att man stänger av när det är ens egna barn....nu ett par dagar efter är jag ju orolig att jag sj ska få det....men jag ber till gud att jag slipper!!! Det spritas och tvättas händer ofta nu och äter vitpepparkorn...jag vet inte om vitpepparkorn funkar MEN jag vill tro att det gör det....det ger ju ett litet lugn att ha nått att tro på =) Gramse kräktes bara några ggr på 5 timmar sen kom det andra vägen.....men under hela tiden har han sprungit och lekt och dansat =) Det hade ju inte en annan gjort direkt!



Inga kommentarer: