fredag 1 april 2011

Äntligen går det åt rätt håll!

Idag ringde det ett dagis som ligger jätte nära här som vi stått i kö till och Gramse fick platsen =D så det var bara ringa det andra dagiset som han skulle börja på på måndag och tacka nej! Det finnsju bra och dåliga saker med allt och det första dagiset har blandade avdelningar vilket jag verkligen gillar Men dom sover inne där och det nya dagiset sover ute som jag vill Men har bara småbarnsavdelningar...Hmmm jaja man kan ju inte få allt =/ TYVÄRR!


Det som är roligt med detta är att Gramse får gå på samma avdelning som sin kompis Juliette och vi bor på samma gård =) Jag och Juliettes mamma Tiina blev kompisar när vi var 4 år och gick på samma avdelning och bodde på samma gård...SÅÅÅÅ KUUL =)


Jag Tiina min mamma och Simon (tiinas lillebror)




Äter korv på fritis =)




Jag , Tiina och Joonas (tiinas lillebror) på dagis...fan man har ju magrutor där ;)


Tiina och jag




Inga kommentarer: