torsdag 14 april 2011

Ny soffa istället??



Hmmm....jag tror nog att jag får tänka om....får nog köpa en soffa istället för en cykel! Sist jag köpte en soffa var 2004 ( då var den redan 1-2 år gammal) och jag lovar att den e HELT slut.....man tror soffan ska gå av på mitten när man sätter sej! Knarrar skapligt ;) kostar 5500 ca....bland dom billigaste sofforna som finns där OM man köper vitt...annars går priset upp 1-2000 kr så vit får det bli =) isf men ska tänka igenom mitt beslut lite till =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tumme stenhårt ner för vitt när man har barn!!!! Lovar du kommer att ångra dig varje dag att du köpte vitt. Omöjligt att hålla rent o den blir snarare grå med tiden:( Lycka till med soffvalet:)

♥ jejje ♥ sa...

jag har en vit soffa nu me och den har hållt sej fräsh just för att jag tvättar den med jämna mellanrum + att det e lätt att bleka och skulle det inte funka så kan man alltid färga =) brukar ha filtar i soffan nu oxå för att hindra att den blir smuttsig fort....tycker det funkar bra =)