torsdag 30 december 2010

3,5 timmars väntan!

2 dagar innan jul fick vi skjuts upp till Norrtälje av pappa Peter vilket var super snällt eftersom min bil har rasat och jag hade så mycket packning att det inte hade gått att åka kommunalt! När vi väl kommit upp släppte Peter av oss och åkte hem medan jag visste att vi skulle få vänta en liten stund på Ankan eftersom hon var och julhandlade.....men det vart inte bara en liten stund det vart 3,5 timme och inte nog med det så funkade inte att ringa för nätet låg nere så det vart ääääldigt långa 3,5 timmar!!! Och eftersom jag hade så mycket packning så kunde jag ju inte ta mej hem till nån annan kompis så länge =/ så vi fick snällt stå där och vänta! Gramse var super duktig och somnade snart i vagnen och jag passade på att träna lite i trappen och samtidigt höll jag ju värmen! =) Inget ont som inte har nått gott med sej =) Folk som gick förbi kollade dock lite konstigt på mej...men det bjuder jag på =)





Inga kommentarer: