fredag 10 december 2010

Snarkproblem!



Under flera år har jag haft problem med att jag snarkar kraftigt! Tycker detta e SKIT JOBBIGT och PINSAMT när det sover över folk eller när man sover borta! Under graviditeten var det hemskt då upplevde jag detta som jag ska berätta nu första gången!



Att vakna och uppleva att det e nått i svalget men som man inte kan svälja e vidrigt och det hände flera gånger under graviditeten och det har tyvärr fortsatt efter =( Imorse var det samma visa och när jag kollade mej själv i halsen så jag att det är mitt gomsegel som e fruktansvärt svullet =/Det är VÄLDIGT obehagligt och det håller i sej resten av dagen =/ Pratade med en annan tjejkompis som har fått likadant.....sköt man inte e ensam! Fick ett tips av en kompis att köpa en snarkspray på apoteket så får väl kolla om den funkar först kanske ;)

Jag måste ta mej till en läkare och försöka få en snark utredning....! Har alltid sovit väldigt hårt...kan ha 3 klockor igång på morgonen och sova förbi dom i flera timmar =(
Det måste bli ett slut på detta!


Någon som känner igen sej??

Inga kommentarer: