tisdag 7 december 2010

Fredags mys!

I fredags skulle jag egentligen ha gått på "Spansk afton" hos Helena men efter strulet med inkasso så var jag inte riktigt upplagd för en social kväll med massa folk! Min underbara granne Emelie märkte på mej att jag var rätt låg så hon kom ner med sin dotter Thindra för att pigga upp mej =) Barnen lekte och stojade...dom hade verkligen skit kul....dom tjöt av skratt medan dom jagade varandra =D Riktigt kul att se faktiskt....det var nog första gången jag såg Gramse leka på riktigt ihop med ett annat barn =) Efter en stund dök söta Helena över med lite spanskt godis för att muntra upp mej, så vi fik oxå lite "Spansk afton" =D
Jag e glad att jag har så underbara vänner som alltid finns där =D
Jag älskar er


Sitter fint och kollar på "Nicke nyfiken"




Fick en spansk juldekoration att hänga på dörren =D

2 kommentarer:

girly sa...

och jag älskar dig världens bästa vän pöss<3

♥ jejje ♥ sa...

♥♥♥