söndag 14 mars 2010

En dag i centrum....

Åter en skön dag med mina grannar. Vi började dagen med att ta en promenad till centrum och där började vi med en macka på subway....*mums* men det e ju svindyrt för en macka 118 kr med en läsk till...lägg till några spänn och man får en planka =)


Fett onyttig och fett dyr...men god

Efter mackan så vart det kolla runt i lite affärer och jag hittade en sååååå snygg klänning....JAG VILL HA!!!!!! fatta den med ett par höga stövlar =)) men fet som man e så fick man den knappt över brösten så Emelie fick komma in i hytten och hjälpa mej ur den...haha vad skulle jag göra utan henne...min räddare i nöden....hade väl stått där och kämpat än.


Thindra tjuvkikar på pappa när han prövar byxor på NEW YORKER


Jag bara ska ha denna om jag så ska slita häcken av mej för att få på mej den...Min morot =)

Efter X antal timmar i tråk centrumet så tog vi bussen hem för jag orkade inte gå en meter till....men jag han väl typ hem och satte mej och matade Melwin så ringde Emelie och frågade om jag ville ha middag och vem tackar nej till god mat i goda vänners lag =) INTE jag =P Så det var bara att stoppa ner Melwin i vagnen och gå till granngården för potatisgratäng med fetaost fyllda biffar och sallad...grymt gott =) och nu har vi suttit här och nördat med en varsin data men nu blir det film =) ett bra avslut på en trevlig dag =)




Lilla Thindra e vig hon

2 kommentarer:

Girly sa...

Va fin bloggen blev:)

♥ jejje ♥ sa...

tack =) det var emelie som hittade temat åt mej....mycket snyggare änden andra =)