torsdag 11 mars 2010

Luncha med pappa min....

Idag vart det en sväng till Älvsjö för att luncha med min pappa. Vi åkte till en China krog där dom hade buffé....jag åt en kyckling wok med ris och sötur sås...supergott, sen tog jag pannkaka med sylt och grädde till efterätt =)p En annan sak som hände (och det e inte första gången) är att jag och pappa blir tagna som ett par när vi ses tillsammans...helt sjukt =/ första gången jag vet att det hände var jag bara 14 år....jaja vad ska man säga....





Melwin fick även sin fina DIF boddy av sin morfar =) fiiiiin =)






4 kommentarer:

Pappa Peter sa...

Aj aj aj sånt skit kan han fan inte ha på sig. ska inte bli förstörd för framtiden!!! Ändring på detta!!! usch!!!! Forza Bajen!!!

♥ jejje ♥ sa...

haha ellerhur...mammas lilla djurgårdare =)

Peter sa...

Det blir vi nog två om ;) .

♥ jejje ♥ sa...

try me ;D