måndag 8 mars 2010

En fika i solen....

Idag vart det en fika på uteplatsen med grannen Emelie och hennes dotter thindra. Dom hade med sej pollykladdkaka =) mums och så skulle vi dricka chilatte och när jag skulle ta fram en sked till henne så tappade jag hennes latte i min besticklåda =/.... yey! och det var ju helt onödigt eftersom jag redan tatt fram en sked till henne (inte min dag)....sen satte vi oss ute i solen och mös efter jag gjort en annan latte till henne om man nu kan kalla det en latte med 1 sked oboy 1 sked kaffe 1 sockerbit massa hasselnötsessense och mjölk givetvis =)


Mina bestick simmar i Emelies latte =)



Polly kladdkaka =)











5 kommentarer:

Chrilsson sa...

Så fina kort så :) och kaffe latte kan man INTE kalla det :) haha

Girly sa...

Å inte fick jag smaka kladdkaka;P

Puss Girly

♥ jejje ♥ sa...

haha...jo em mlee latte =)

hehe helena vi kan göra pollykladdis nån dag =)

Mlee sa...

*skrattar* En Mlee latte lät bra!! undrar om dom ska föra in det på Waynes?

- En Mlee latte tack!

;)

♥ jejje ♥ sa...

hehe ja vi får skicka ett föslag dit =P hehe