tisdag 16 mars 2010

Gips magen....

Idag vaknade jag med ett bortdomnat lill och ring finger+ halva handflatan =/ och det sitter fortfarande i....suck... sen öppnade jag den där jävla räkningen och då var ju dagen förstörd =( Har verkligen inte haft en bra dag idag....men men.

Efter det vart det en promenad med grannen Emelie , skönt att få kräkas lite galla över räknings situationen.... sen vart det en sväng hem till mej för att göra Melwins hand och fotavtryck på min gips mage som jag gjorde strax innan förlossningen =) Vart ganska bra.....

2 kommentarer:

Carro sa...

Gud va hemsk jag är. 3 barns mamma och blir sugen på en 4 när man ser dina fina bilder nu får jag skämmas!! Jag har sagt att det är stop vid 3.

♥ jejje ♥ sa...

hahah =) skönt att jag kan inspirera någon =P ja det e verkligen mysigt med bebisar fast jag vill nog inte ha flera...men kommer säker när han blir stor att bli bebis sjuk =P kul att du gillar mina bilder och blogg