fredag 26 mars 2010

Full rulle....

Igår vart det en heldag i affärer igen med Emelie och Thindra =) Först vart det Ikea för att inhandla 2 lådor med hjul som jag kan ha Melwins leksaker i sen vart det givetvis andra saker oxå, som tex 4 nya kuddar till min säng =) har sovit hur bra som helst inatt. Sen vart det en sväng till Jysk för att handla persienner till mitt sovrum och tur som jag hade dom sänkt priset på dom så dom kostade bara 100 kr st =) sist men inte minst så åkte vi och kollade in nya Willys och även handlade lite där men det var väl sådär tycker jag.


2 trötta barn på jysk


Thindra vill hellre suga på mössan än nappen

Efter all shopping så vart det middag hemma hos mej och även Helena dök över. Det vart potatisgratäng med feta och soltorkade tomater fyllda fläskfiler och sallad.....såååå himla gott =)

1 kommentar:

Mlee sa...

mmm det var riktigt gott! ;)