torsdag 18 mars 2010

Rock kväll på Anchor....

Igår var det ju Bandit fest på Anchor med 3 band som spelade i ordningen, Halestorm, Heavens Basement och sist men inte minst Theory of a deadman som vi kom dit för att se. Vi började med att äta planka, grymt god var den och fint kött, det bara smälte i munnen.

Första bandet var väl ok och då satt vi kvar vid bordet. Andra bandet var inte riktigt min stil, dom skrek mest. Vi stod längst fram och jag och tyvärr måste jag ju säga att det var Jävligt dåligt ljud, för man hörde inte sången, bara instrumenten. Det var så högt att det bara skorrade i öronen och jag hade ju givetvis inte med mej hörselproppar....så jag fick hålla för öronen, vilket ena gitarristen i Heavens basement hade roligt åt =P jaja...vad ska man göra när man mår illa för att det e så högt???? Ingen luft, hög musik och inget att dricka...kan man få annat än ont i huvet??

Vi lyckades hålla våra ståplatser längst fram tills Theory kom ut och tyvärr blev det väl en liten besvikelse när man inte hörde vad dom sjöng =( Efter 3:e låten gick jag ut. Man hörde bäst när man stod utanför puben haha.

Men det var en trevlig kväll i det stora hela och skönt att få komma ut lite... =)








Halestorm








Heavens basement








Kenny i sin söta Hello Kitty mössa =)



Theory of a deadman





Rodd killen


Tack mina underbara grannar Emelie och Christian för en trevlig kväll =)



Inga kommentarer: