måndag 14 mars 2011

En utflyckt till Kista!

Idag vart det en tur till kista...jag skulle besöka gyn för att göra koll och få en remiss till Danderyd så jag kan göra en sterilisering! Så nu e bollen i rullning och det känns OERHÖRT skönt =) Jag e verkligen klar på barnfronten....nu ser jag bara fram emot att få se min älskade son växa upp och ge han all kärlek jag kan =)







När vi var i Kista så passade vi på att äta lite lunch =) Jag åt "thickamasala" hur det nu stavas ;) Grymt gott med Indisk mat =) Sen vart det efterätt på MAX innan det var dax att åka hem igen. =)

























En slut Gramse när vi åkte hem!

5 kommentarer:

Plingeling sa...

Varför sterilisera sig?
Kram Ingela

Anonym sa...

Måste känns super skönt när man vet att det är rätt beslut!! =) Alla gör ju sina egna val här i livet och när jag e helt 100 att jag e klar så skulle jag oxå kunna tänka mig att göra det =)
Så länge man e trygg i sitt beslut så är det ju det enda som räknas =) OJ tv4 kom jag på nu...PANIK TILL TVN!! ;)

♥ jejje ♥ sa...

Ingela....därför att jag inte vill ha flera barn....och vill inte riskera att bli övertalad någonsin att skaffa fler barn fast jag egentligen inte vill! jag e väldigt säker på vad jag vill och det känns helt rätt =)

nette...ja jag e helt 100 och det känns så nice =)

Anonym sa...

Va BRA! Då är det bara att go for it!! =))
Kom faktiskt på en sak, är det inte konstigt att det är mer okej när killar gör det än tjejer??? Har bara fått den känslan, som att det e större för en tjej att göra det än när en kille gör det? Eller har jag fel? Funderar...=)

♥ jejje ♥ sa...

hmmm har aldrig tänkt på det =) kanske e så