tisdag 8 mars 2011

Nicke nyfiken gosedjur!

Idag köpte våran granne Christian en Nicke docka åt Gramse från mej! Dom finns i närheten av hans jobb, så jag skickade med pengar! Vi hade tuuur....dom hade kostat 99,50 men dom hade märkt just denna fel till 69,00 kr och idag skulle dom höjas till 249,00 kr =D Det fanns massa olika kläder men vi fick den med flytväst =) Ibland ska man ha tur! Tack snälla Chrille för att du tog dej tid! Gramse sken upp som en sol när han såg Nicke! Kuul när han gillar det man köper!



7 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin den var, kan förstå att han tycker om den! =) Hur lång e gramse? =)

♥ jejje ♥ sa...

oj har ingen aning faktist men runt 80 cm han har ju 80-86 i kläder så där runt

Anonym sa...

Då är nog våra grabbs lika långa =) Oj va kul dom kommer få på torsdag! =))

♥ jejje ♥ sa...

ja verkligen =)

Anonym sa...

Vad fin den var=) letar efter en sådan till min mans brorsdotter. Hon älskar verkligen Nicke Nyfiken. Var köpte din granne den? Skulle hemskt gärna vilja ha tag i en sån stor Nicke Nyfiken=)

/Linda

Johanna sa...

Hej jag letar också en Nicke docka/mjukisdjur, vet du var man kan hitta sådana? :-) jätte snällt om du kommenterar till min blogg så jag hittar dig igen...
Mvh Johanna

Anonym sa...

Hej undrar var ni köpt dockan?