lördag 19 mars 2011

Playdate med grannarna!

Idag vart det en riktig playdate med grannbarnen! Jag och Tiina bestämde att våra små vildar skulle få springa av sej i det fina vädret och när vi kom till lekparken så var vår andra vän där med sin dotter =) vart en riktig mys dag i parken för barnen!






















Gunga e KUL!












Gramse hamnade i ett stirr och Thindra tog en pause ;)


Mmmm gott!







Efter parken gick vi upp till Tiina och Julle och lekt lite till och åt paj som Tiina bakat!



Mmmmm mums =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin din blogg är med nya bilder och allt =)
Och vi får ta och ses snart igen, var så trevligt ju!!! =)
Så fina bilder du tog på Niko och Melwin!!! =) Måste fixa min kamera så att jag kan oxå försöka ta fina bilder =)) Nu måste jag fråga, har du ringt mig? Annars e det Niko som har lekt med mobilen igen. Hur är allt med dig? Jo hur gjorde du din goda korvstroganoff?? =) Måste ha ditt recept ;)
Stor kram från oss =))

♥ jejje ♥ sa...

tack =) ja jag har ringt dej men du svara ju inte ;P allt är bara bra med oss och ja du haha jag bara raffsade ihop den hmmm hade ajvar, gul lök, paprika och grädde sen salt peppar lite lite vitlökspullver och lite grillkrydda....och en skvätt ketchup tror det var allt =) allt bra med er???

Anonym sa...

Jaa men då får jag ringa upp dig i morgon!! ;) Kan ringa dig när jag har kommit hem i från mammas lägenhet. Vi ska städa och fixa i ordning så den kan komma ut på försäljning.
Det e helt okej med oss, Niko är en riktig bussfrö bara och man får inte mycket lugn och ro ;) Just kom på bilden du tog när dom var ute och Niko kollar på Melwin. Tycker det ser ut som att dom la upp en plan där ;) Hur ska vi komma bort från våra mammor och förstöra något typ hihihi ;)
Du e så duktig på att ta kort! Måste bli bättre på det känner jag nu ;)

♥ jejje ♥ sa...

heheh det e lugnt =) ring när du kan ;) hehe ja dom e små bus pojkar ;)tack...ja man lär sej men jag har mycket kvar att lära vad det gäller fotografering =)