tisdag 29 mars 2011

Sanknaden efter dej!



Kennie du var mitt allt......och din skånska gjorde att jag smallt!
vi hade det så fint,vi hade det så bra
Men allt vi hade raserades på en dag!
Jag vet inte om du ville se, jag vet inte om du ville förstå
Hur mycket jag älskade dej då!
Jag la mitt liv åt sidan, för att ge dej allt jag har
Men ett brustet hjärta är vad jag har kvar!
Mina handlingar var kanske inte dom bästa,
Men i desperation gör man det mesta!
Jag hoppas att du en dag ska förstå,
Vad jag försökte göra för dej då!
Du kommer alltid vara speciell och finnas i mitt hjärta,
Och jag hoppas att ditt liv blivit till det bästa!
saknaden efter dej är svår, men en dag hoppas jag att det går!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jobbigt det där. Hoppas det känns bättre snart. Jätte fint skrivet!!

♥ jejje ♥ sa...

jo det är lite jobbigt =( det tog slut för 2½ år sen och han e somett spöke i mitt huvud =/ tack =)