tisdag 1 mars 2011

Gramse hjälper mamma!

Idag var vi äntligen och STOR handlade och när vi kom hem så hjälpte Gramse mej att packa upp =) Han e så duktig mitt lilla hjärta!



Tänk att kastrull skåpet e så roligt =P



Gramse fick en ny mugg och det var ju bra...för man blir ju törstig av att hjälpa till =)


Och hungrig =)


En del av det jag handlade....


Super skönt med en fylld kyl igen =D


Var ju bara tvungen att köpa godis när det var extrapris på willys ;)

Hoppas alla får en bra kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi va lik våra killar är ändå, man ser att dom är lika nästan lika gamla? När var din son född? Niko försöker hjälpa mig nu att ta på mig kläder hehe tycker väll att jag tar lång tid på mig ;) Dom e ju för söta o goa =)

♥ jejje ♥ sa...

hehe ja dom e goa =) Melwin blir 14 månader den 15e mars =)hur gammal e niko??